tänk svart

här sitter vi, malin och sophie, och försöker få´sofie att somna. malin skrev hahah :D:D:D: *assss kul ::**:**:*:*:*
sophie gick nu iväg för att hitta örngottet till slakkudden... nuär hon tillbaka hej så länge från mig..ps josnson är ensur kart..iof hon ska jobba 0800imorgon till cp dagis barfnen. vi tycker väldigt synd om henne.

vi svettas som grisar. mobilen är redo att spela in ev. samtal i sömnen som förväntas komma från jonsson.

jonsson är arg.

godnatt

nu vill jonsson skriva ett meddelande:
enligt min mening så kan pladdermajorna gå till någit annat ruoch tjattra!! KAN NI BARA Å OCH LÄGGA ER NÅGON GÅNGFÖR FAN, OCH JAG HAR INGA LINSER SÅ KJAG SER IBNTE ENS VAD JAG SKRIVER!!FUCK THIS


Kommentarer
Postat av: Malin

haha såå klockrent! ;D

2009-06-24 @ 12:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0