stugan

snart drar jag iväg till vår stuga i norrmjöle. där kommer mitt midsommarfirande äga rum (istället för alanya.....). men det blir nog inte så mycket firande för min del. visst, jag skulle gärna fara runt och parta men jag känner mig faktikst inte frisk ännu och då känns det bara jobbigt. vill hellre satsa på att bli frisk nu och därför ska det bli skönt att få vara där med familjen och bara ta det lugnt. nu ska jag packa ihop lite myskläder, sen ska vi hyra lite filmer och fara iväg. kommer väl tillbaka på söndag för på måndagmorgon kl 8.00 har jag återbesök hos ögonläkaren. har inget internet så kommer inte blogga under helgen. men de blir chill! :D ha en fin midsommar!

2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0