sommar

det är så det ska va. solen skiner och värmen flödar. dom senaste dagarna har varit riktigt heta och man har spenderat mycket tid på ballan. de kommande dagarna fortsätter man väl glassa, för vädret ska äga och det är såå fuckiiing great!

mamma är i stugan, så jag och brodern min har fått lägenheten för oss själva. skönt kan man tycka vaa! jaa, så därför passade jag på att bjuda över lite vänner. vi har solat, ätit middag osv. det vart litte sleep over också! sjukt trevligt, så nu lägger jag in massa bilder.

malin och jag tog en liten nattprommis på parkeringen

hetta....

drog ner en snabbis till stan

middag på balllaaan

malin ordnade lite jordgubbar;)

vi gjorde några desperata försök till att sova, inte alldeles enkelt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0