min ögonsten

att vara "ledig", eller hemma, när ingen annan är det är ingenting jag uppskattar. det har jag kommit fram till idag. det enda som är skönt är att man får sova ut, för att kliva upp på morgonen när man är trött är ju bland de värsta som finns. men annars så ger rastlösheten och faktumet att jag inte gör någonting alls mig ångest. och det känns ju hemskt onödigt. pillat på mobilen kan man ju lugnt säga att jag gjort iaf. bara kollat på den för att den är så himla snöggg. en upptäckt jag gjort också är att vibratorn är mycket mer diskret än min förra. förra mobilen orsakade typ jordbävning varje gång jag fick ett sms.  så sammanfattningsvis kan man säga att jag hittills är mycket nöjd med min investering.

nu: paris hlton's my new bff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0