jag kommer sakna doiii

nu har jonsson lämnat umeå, för gott. det var ett skämt, menar för en vecka förstååååååås! annars vet jag inte vad jag skulle ta mig till! jag har inte så fruktansvärt roligt just nu som ni kanske förstår, och pga detta, dent usla och inte alls skojiga inledningen. hon är iallafall på planet påväg till turkey och ajg är avis nanting. tänk att få avnjuta 30 grader och sol den kommande veckan. det är annat motför detta, för tillfället, regniga land. jag var på stan med hanna idag, och när jag skulle hem så öste regnet ner. det var bara att ta en handduk och torka av sig när man kom hem alltså. på stan handlade jag ett solpuder och ett par bikinitrosor! freddegubben är på bal också. tänk, det var ett år sedan sist och för mig omöjligt att förstå. tiden rusar iväg, på ritkigt. men det gillar vi.

nu ska jag slänga mig i soffan och käka lite poppisar. tjarå.

solpuder från h&m ca 120kr

bikiniöverdel från åhlens och underdel från h&m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0