kan det bli knasigare

vi har fått bekräftelsen på flyget nu, meeeeeen. det verkar som att ALLT går emot mig just nu! lyssna här. igårkväll var typ allt frid och fröjd. var glad över att febern var borta, bara tät i näsan kvar. men framtiden såg ljus ut så att säga. även imorse vaknade jag pigg och kry, trodde jag. jag hade sovit så gott, men när jag ser mig i spegeln får jag syn på något som inte hör hemma i mitt ansikte! för det första är mitt högeröga helt uppsvullet, så jag tar en allergitablett och tänker att det bara är någon allergisk reaktion som snart går tillbaka. men ickeeee. ögat är fortfarande svullet, trots att jag har rengjort och gjort allt som hon rekommenderade på apoteket. för det andra såg jag utslag på min haka! och när rör på dem, känns det precis som herpes. alltså då fick jag typ damp. jag sprang runt och smörjde på salva och tuggade i mig nå tabletter. alltså jag fattar inte, när jag väl blir frisk då är det något nytt! imorogn ska vi iallafall till vårdcentralen så någon sköterska får kolla närmare på mitt eländiga ansikte. hoppas dom kan göra något åt det, eller att det iallafall hinner gå över innan torsdagkväll då vi far! dessutom har jag inskolning på bb på tisdag och onsdag, och jag vet inte om jag kommer kunna fara. det beror på hur det känns imrogon med allt. herregud, jag vill ju inte smitta ner alla bebisar. iofs, ska  vi inte ligga och kela med dom, haha, det är ju typ bara en introduktion. men ändå! nu ska jag kurera hejdå.

det här är jag och pannan. innan vi for ut på skolavslutningskvälllen.


Kommentarer
Postat av: Fanny

men vahh???

2009-06-15 @ 22:35:28
Postat av: Hanna

ganska coolt att du skrev inlägget precis på minuten, det är bara 1/60 chans att du trycket på knappen precis i det ögonblicket...

2009-06-15 @ 23:27:43
URL: http://haniepanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0