hetta

mina nycklar som varit på vift under helgen har hittat hem! de låg kvarglömda i hannas bil som jag åkte i påväg till yran, och oj så glad jag blev när jag fick höra att dom var där. hade hunnit börja bli väldigt orolig, planerat att göra nya nycklar osv! som alla säkert hann notera var det ju en sjuk värme under helgens gång! underbart! var på stan, men det var nästan omöjligt att gå omkring där för man fick typ värmeslag och svettnigar. att ligga och steka var inte heller alldeles lätt, ett glas vatten nära till hands och pauser att gå in och svalka sig var nödvändigt för att överleva typ. menmen, som de flesta gjorde jag båda delarna, alltså gick på både på stan och solade i helgen. på stan shoppade ajg ett par nya glasögon och en tröja. imorgon ska jag vara hemma från skolan eftersom vi bara har två lektioner, varav en är mattelekar och den andra är idrott. hur ovärt??! sedan försöker hanna övertala mig att följa med till stan. men får se hur det blir, skulle trots allt behöva ett nytt solpuder.. så det blir nog en sväng ner ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0