har ju ba två år kvar

exakt idag kommer jag vara överlycklig...om två år. om två år, då är jag en bland de sjukt övertaggade och högljudda treorna som tar studenten! idag är jag för liten. jag får bara kolla på och sprängas av längtan tills jag får vara en av dem och ta del av studentstämningen. kul. men hallååååå, att gå ut ettan ska väl också firas. ikväll måste det ju bli fest för oss som får lov att vänta två år till.
malin ottander är en bland de tre som ska lämna vår klass och åka till usa efter sommaren. det här känns fruktansvärt sorgligt. visst, de kommer ju tillbaka, men aldrig mer till vår klass. malins tal till klassens alla elever var så fint och jag blir typ tårögd jag bara tänker på det. ritkigt starkt gjort. men trots att de aldrig mer kommer sitta i vårt klassrum mer kommer jag alltid se dem som en del av vår klass!


Kommentarer
Postat av: Hilda

söt klänning!

missade dig helt idag ju, var höll du hus? :O

hoppas du har en fin avslutningskväll!

2009-06-10 @ 17:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0