frizz

i stugan var det lugnt och skönt. men förgäves jag vart less och längtade in till stan. när vi hade som tråkigast bestämde jag mig för att ge min lilllebror en litten haircut. detta förgyllde min dag. har inte haft så roligt på längre. och jag är seriös!! mamma gav mig onda blicken. jag dog.

före. håret bara hänger och känner ingen mening att sitta på detta dystra ansikte. här behövs en makeover.

efter. jag har gett min bror en het lugg fint övergående till en stilig potta. en helt ny look. så fraeesch och så inne. de kunde inte bli bättre. och visst ser vi att han dar på smilbanden ;) olyckligtvis snaggade han sig dagen efter:(

Kommentarer
Postat av: H

HAHAHHA

kan inte du klippa mig så sen?

2009-06-22 @ 17:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0