det var på tiden!

igår när jag skulle sova trillade det ner en uppenbarelse i skallen. jag skulle köpa en ny mobil och det skulle vara en silverfärgad w890i. den är inte den nyaste modellen, men den är tunn och snygg och det räcker nästan för mig. idag efter skolan tog jag med mamsen till stan för att investera denna. efter många motgångar (ena affären var hade gått i kk och på telias butiker hade den utgått) gick jag ut från expert med en kasse i handen. och i denna låg denna underbara telefon. ida har en lika fast en söt liten brunis, och hon gillar den väl inte överdrivet mycket. men hon har inte behandlat den väl utan haft sina utbrott och olyckor med den. detta har jag med egna ögon fått skåda! inte konstigt att den inte mår toppen ida:( själv har jag bestämt mig för att behandla den som royaaal eller liknande. iaf bättre än hur ajg behandlade min förra. jag skulle gladeligen kunna hämta min gamla i vardagsrummet och bokstavligen snöra ut den genom fönstret. så less lär jag på skrället!


Kommentarer
Postat av: Malla

känns sjuuukt konstigt att du har en sån telefon, du ska ju ha den vita ;)

2009-06-01 @ 22:04:28
Postat av: Hanan

håller med malin, men den va fin :D

2009-06-01 @ 22:10:03
Postat av: ida

haha men hallååååå, inte mitt fel att min mobil har dödslängtan och vill ner på golvet hela tiden :(

2009-06-01 @ 22:27:15
Postat av: Fanny

en riktig heting måste jag säga!

2009-06-02 @ 15:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0