dags att rensa ut skåpen...

min farmor och farfar är på besök. hit har dom kört ända från värmland, och det är inte en kort sträcka om jag får be att tala om. det är så härligt att komma hem från skolan till dessa människor som alltid är så glada och mysiga, och för att inte glömma - den goda maten farmor alltid lagar. det är verkligen kiing. just nu är jag piggare än någonsin (förmodligen pga tuppluren efter middagen) och håller på plocka ihop grejer till brännbollen imorgon. pris till bästa utklädnad, satsa! haha! vi går ju i ns1cf, och vi har två lag: f-halvan och c-halvan. vi i f har valt att klä ut oss till allt möjligt som börjar på bokstaven f. exempelvis ska jag och hanna vara fångar, daniel ett fadderbarn, linnea ska va foki, nån ett fetto och en annan en fransman. ja ni fattar nog! he blii keuul.

jag är glad för fick en del positiva överraskningar gällande betyg idag. jippi.
ha en fin kväll folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0