alanya

kurerade hela gårdagen och idag, och det verkar ha givit resultat för jag mår mycket bättre. nu är jag bara fruktansvärt tät i näsan, vilket är så sjukt jobbigt. kan förstöra en hel natt typ. men somsagt, på bättringsvägar och tur det - för på torsdag drar jag nämligen till TURKIET!! det var en liten impuls som vi fick, och helt plötsligt var en sista-minuten bokad. känns helt underbart skönt, och jag längtar så. eller okej, har inte riktigt fattat det än, men skriver att jag längtar trots att jag inte hunnit börja göra det, haha. men det kommer nog inom kort! men grejen är att vi inte fått bekräftelsen på våra flygbiljetter än, så jag kan inte låta bli att tänka massa. typ att dom glömt våra platser eller nåt! neej, nu ska jag sluta oroa mig.......... men alltså tänk själva. om man förberett sig på värsta utlandsresan och så visar det sig att man inte får åka! det skulle ju kännas förjävligt. men okej, allt är nog i sin ordning. allting kommer bli bra. och jag längtar....


Kommentarer
Postat av: sofie

jag är så fucking avundsjuk så det är inte sant!!!

Du kommer få det great! :D

2009-06-15 @ 18:08:48
URL: http://sofiejonssons.blogg.se/
Postat av: ellen

turkiet är superfint! hoppas du får det bra, och slipper alla knepigheter... :) take care!

2009-06-17 @ 03:22:50
URL: http://ellenbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0