vädret(L)

det var bara att ta på sig regnjackan(och luva), hämta parrat och be om skjuts för att inte håret skulle bli fullständigt kaos till fotona jag skulle ta. ha! och såhär blev dom. inte överdrivet nöjd, men det blir man ju aldrig. till och med mamma sa "du ser lite spänd ut runt läpparna... men man blir ju aldrig riktigt bra på sådana där foton.". TACK, sa jag då. ens mamma tycker väl att man alltid är fin?! haha men sedan försäkrade hon mig om att hon tyckte jag var fin ändå. efter jag tagit korten var det ju ingen ide att försöka förhindra mitt hår att bli lockigt. jag skulle ut på ärenden. dessa skulle jag dessutom få uträtta till fots i regnkaoset! jaja, nu sitter jag här. har precis käkat felix ost och skinkpaj typ. inte så jättegott. ska fixa till mig lite (platta håret och så) för snart kommer väl hanna och jag ska hinna stryka mammas tunika typ. ikväll blire middag hos mig sedan party?! får se vad som händer helt enkelt . ciaooo

fotot som kommer finnas på legget är inte ett av dessa, utan det har jag redan lämnat på banken:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0