tjaa!

de senaste veckorna har bestått av ungar, medålders och pensionärer. lite för mycket "intressanta sevärdheter" såsom mårbacka, gammelvala, allsång, glasutställningar, tavelutställningar, linneväverier och (ja allt sådant där ni kan tänka er) för min smak. lite för mycket "inte svära - och vara en god förebild" också. men allt som allt (tro det eller ej) så har jag haft väldigt roligt och farmför allt väldigt avkopplande. men så vitt jag vet, så är jag tonåring och klarar inte av allt för mycket som är så "viktigt och intressant" som småungar(dom springer ju bara omkring) och 40plusare gör. men ack så mycket jag har lärt mig. ta bara L M ericsson och selma lagerlöf! jag kan ALLT! rena rama utbildning har det varit, jippi. haha och som farmor glatt föreslog, nu kan jag allt skryta för mina vänner att jag har varit på herrgården där selma lagerlöf växte upp och dog! coolt va?(Y) jag antar att definitionen av coolhet förändras mellan generationerna.. att fredric lämnade mig för att sticka till götet i fredags kan ju också vara värt att nämna. har fått vara den enda ungdomen här de senaste dagarna. men visst överlever man! jag känner mig som en ny människa, lite sådär en blandning av väldigt ung och gammal. vad blir man då, mån tro? jo kanske något precis man är nu. kan ju tillägga att det var jag som körde brorsan till järnävägstationen. och igår körde ajg över 10mil. tror ni era öron/ögon?! slut på pratet. imrogon drar ialalfall familjen b-son hem till umeå igen. det känns gött, men samtidigt lite småsorgligt. varför kan man ju undra, men det är inte konstigt alls eftersom vi släktingar inte ses ofta. 2 gånger om året brukar det bli. 

jag saknar mina vänner ♥ godnatt

här kommer ytterligare en bildbomb.















va ba tvungen haha:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0