to the windoooow

i onsdags efter att jag hade kommit hem från värmland gick jag på bio med sofie och elin bertilsson. vi såg the proposal, har velat se den länge men aldrig kommmit till skott. men nu såg vi den, och tur var väl det, för den var sjuuukaste rolig. verkligen värd pengarna tycker jag!
igår var jag med sofie och malin. vi har inte varit med varandra på jättelänge! vi hade iallafall hur mysigt som helst hemma hos sofie. vi gick på ica för att handla lite gott och sedan såg vi i taket lyser stjärnorna som jonsson hade på datorn. men det blev väldigt mycket snack och filmen fick liksom inte riktigt uppmärksamheten. vi babblade på om allt mellan himmel och jord (planerade yran lite) och när vi kände oss görtrötta så tog jag och malin våra cyklar och for hem.

idag ska jag först till stan för att ta kort i en sån där litten automat. ska nämligen byta bank och därmed göra nytt legítimation! sedan ska jag träffa alex och hanna tror jag. men så måste jag också försöka hinna svänga in på banken och lämna in lite saker, bl.a. fotot. hatar regnet. hejdaaa

vi hittade den här videon igår (som förövrigt är av riktigt dålig kvalitet, men ändå) från the proposal. asgaaaarv. så himla skön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0