the bachelorette

hejsan! nu är jag hemma igen, efter att ha varit i stugan i typ fyra dagar. vädret har ju varit super, så det kändes riktigt skönt att kunna steka där ute där man iallafall överlever! annat vare här på ballan, där man knappt kunde sitta haha.¨iallafall, kommer nog vara inne i stan nu tills jag sticker till värmland, på tisdag. får se om jag är ensam här i lägenheten eller inte, troligtvis blire nog så. kanske sitter fredric inne sitt rum också och spelar sina töntiga speel ;) justee, har övningskört en del där i norrmjöle också. och det börjar ju går ritkigt bra. motorstoppen blir färre och färre, hehe! just nu sitter jag iallafall och kollar på the bachelorette,  där jag hejar på graham och jason. dom är schnyyygga!

här är mitt hår. ni ser nog ingen större skillnad, men då kan ja berätta att utväxten är borta, det är blondare, lite kallare nyans och litte kortare . hihi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fint det blev!!! men 1700 är väldigt för mkt pengar sophie, då får dra in till holmsund nästa gång så sparar du en tusing :D

2009-07-01 @ 22:04:18
Postat av: Anna

Du är sååå snygg!! :-)

2009-07-03 @ 15:04:59
Postat av: Hanna

Inte graham :(

2009-07-08 @ 21:51:50
URL: http://haniepanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0