superman

jag känner verkligen inte att det är fredag idag. inteinte! på morgonen var jag på introduktion på sjukhuset, ska ju jobba på bb senare i sommar! det var rätt kul faktsikt, fick fylla i lite papper och titta på avdelningar. och jovisst såg man nyblivna förädrar och små bebisar, jättegulligt! pappsen hämtade mig och vi åt lunch på scandic vilket var ritkigt gött. sedan ringde malin om jag kunde tänka mig jobba ensam eftermiddag idag och tsm med henne imorgon. jag sa jaaa, men vart sjukaste nervös direkt jag lagt på. haha, men det var ju i onödan för det gick verkligen jättebra. inga problem. men det var väldigt lite folk, så senare på kvällen vart det väldigt långtråkigt måste jag erkänna. nu är jag trött som fan och slocknar säkert vilken sekund som helst.... somsagt. en fredagskväll.

cool


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0