saab

idag idag idaag! då körde jag ut på landsvägen typ två mil och sedan tillbaka. kom upp typ i 70km/h, bara för att pappa pressar mig så. shit alltså, han säger saker jag ska göra som jag egentligen inte vågar! det är den här hetingen till bil jag använder, en bil farmor och farfar har ståendes. perfa att övningsköra med, för det gör typ inget om jag kör ner i diket (vilket jag var nära att göra en gång när ja fick möte). till en början tyckte jag styrningen och kopplingen och allt var väldigt tröögt, men nog vänjer man sig. lätt att jag skulle ta me'na hem om jag fick. gullegull-saaben.

bajsfredric som inte varit snäll alls mot mig idag. han sa att han skulle slå ihjäl mig.


lite lång han blitt då

en bild på några efter begravningen av gamle elna i torsdags!

Kommentarer
Postat av: Kusin Anna...

Du ser då jättebrun ut! Har du fusksolat? ;-)Och snygg som alltid :-)

2009-07-13 @ 07:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0