jordgubbar

tjatjaa. dagen har spenderats med vännen malin, först stan sen jobb utanför ica. det gick helt okej, men det var riktigtriktigt mycket folk idag så det vart ingen vila inte! när vi slutade efter 22 kom jonsson och vi gick hit till lägenheten. vi hade tänkt köpa biljetter till festivalbussen, men det vart massa krångel med betalningen. vi bestämade att det nog blir mkt enklare om varje person köper sin egna biljett! dom for hem för ett tag sedan så nu sitter jag här i min ensam. och fysaaatan vad skraj ja blev nu! hahaha okej ofta, det var en fjäril :( jag hatar vekrligen sådana. uuuusch. den for under bordet! neeej nu kom den, äääckliiig! ska man ba döda den eller???
iallafall, så ska jag till sjukhuset imorgon för att få lite av introduktionen till sommarjobbet ja missade förut. 10-12 är den, så jag måste typ kliva upp tidigt. det blir oskönt, men man blir så illa tvungen. nu ska jag hoppa i säng, godnatt!

detta är när vi sålde på coop;)

nöjd tjej;)


en kväll någon gång förut. hejhej!


Kommentarer
Postat av: alex

haha, ni är lite överallt och ingenstans och säljer alltså ;d

2009-07-05 @ 19:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0