would you stay with me

mamma tycker jag sprider ut mina saker överallt. hon säger att det får vara nog nu. men alltså, i ett hem måste det väl ändå få se ut som att någon bor där?! och hon överdriver. för om det ligger några tops på handfatet och sen några till i typ mitt rum - ja då har jag helt plötsligt spridit ut tops över hela lägenheten enligt henne! och på morgonen har jag faktiskt bråttomt och hinner kanske inte alltid plocka bort allt smink och min plattång från badrummet, men det är väl egentligen inte hela världen? jag tänker kanske att jag kan göra det efter skolan. men det fattar såklart inte hon.

sådärja. ett litet utlopp för mina tankar som i takt med dammsugarens beundransvärda klang bildar en väldigt vacker symfoni i min skalle, just i detta nu! fascinerande. hehe! jag hatar dammsugare och jag hatar att städa. nästan lika mycket som fysik. så på med hörlurarna! (jag städar när jag har lust med det)
den här är vacker däremot.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag känner igen tjajtet och blir bara less!!

2009-12-03 @ 09:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0