river flows in you

jag är sur. alltså, på pissdåligt humör:( har fruktansvärda smärtor i min nacke och jag fryser förfärligt. därav får jackan sitta på. det finns olika faktorer som har orsakat detta. tillexempel imorse. min överenergiska och gnälliga hundvalp väckte mig vid sisådär halv 8. när mamma duschade och var på väg till jobbet stod hon utanför min dörr och krafsade och gnällde, sen släppte mamma upp henne i min säng innnan hon for till jobbet. tror ni hon ville sova???? NEJ. fyfan säger jag bara. jag var så fruktansvärt jävla trött, för jag gick och la mig vid typfyra. alltså, jag kunde typ ha kastat ut henne genom fönstret! hon gnällde och var aldrig nöjd. jaha, var typ tvungen att vara vaken med henne för fredric  tar ju inget jävla ansvar utan ba sover hur länge han vill. idiot. ja sen då vid 11, då gick vi till soffan , och då vart hon tyst. då somnade jag, men väcktes vid 13 av att pappa sa att vi var tvungna attt göra nya pass. sen har jag gått påstan och det har snöat hela dagen så både frippan och humöret förstörs. fick sedan vänta på min kära far i 13 timmar i kylan innan han kom. jag har tappat bort linslocket. sen ska vi typ inte äta middag förrän 19. tack för den.  japp. jag är less och det är nu yiruma passar som bäst. tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag missade när du skrev. Nästa gång. ring mig istället.

2009-12-28 @ 22:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0