nämen tjenare

imorse ville jag som vanligt ta livet av mig pga trötthet. men det är bara att bita ihop, som man brukar säga. dagen har rullat på- hade boxercise på idrotten och jag var ganska säker på att hanna slog så hårt på min hand att ett litet stackars ben i handen gick sönder/av. bombis alltså. men nu när jag känner efter, så känns det ingenting längre! tur för dig hanna...  och jag fick precis reda på att dansen är slut för terminen. jag var helt inställd på dans ikväll så det var en riktig jävla besvikelse. hade faktsikt sett fram emot att röra på mig litegrann, det var typ ett år sedan menaja. MEN optimistisk som jag är så betyder detta faktsikt att jag inte missar desperate housewives! kom på att det var sjukt längesen jag såg how i met your mother, så ska ta en filt och se det nu. senare ska jag baka något "YTTERST" smakande så jag har nåt att äta/vräka i mig framför desperate sen.
BYE=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0