luzia

nämen hallå! idag anlände jag till skolan med BUSS. bussen från holmsund närmare bestämt! jag har nämligen bott hos min bästa hanna i två dagar. i lördags for jag dit, efter många om och men! åkte bussen i min ensamhet, mycket obehagligt och hanna fick beskriva på telefonen beskriva vart jag skulle kliva av. gjorde oss iordning och hälsade på hennes storasyster- och sen for vi på en liten fest långt inne i skogen. ännu obehagligare! vi gick längs en smal väg i typ ett år och det var K O L S V A R T. himlen var äcklig också, typ en miljard stjärnor som hypnotiserade en om man kikade uppåt. gick iaf och tog kort med kameran för att blixten skulle lysa upp vägen osv. tillslut var vi framme och var väl där till 3. fikade lussebullar när vi kom hem hihi. på söndagen hade vi planerat att plugga exakt hela dagen. biologi, engelska och svenska. och spanska (enormt mycket den här veckan JA). det gick sämst:) sov ungefär halva dagen, och var inte så sugen på att plugga resterande timmar. men vi skickade in engelskan iallafall woho... resulterade i att biologiprovet gick som det gick idag. skitsamma! imorse klev vi upp vid 06.15 för man har ju faktiskt en buss att hinna haha. höll på somna på bussen typ, men det var rätt mysigt.
slutade tidigt idag. när jag kom hem upptäckte jag att jag hade glömt mina saker i skåpet (smink, tandborste osv). bra jobbat! for dit vid fem men de hade låst. tur har man ibland också(Y). nu håller mammi på att baka lussebullar och det doftar ljuvligt. ikväll borde jag göra fysik, svenska och några (typ fyra) labbrapporter. får se hur det går med det. planerar iallafall att käka ett par lussebullar med mjölk. pusspuss!

en sen lördagskväll i holmsund ser man ingenting, eftersom det inte finns några lampor..

Kommentarer
Postat av: hann

glöm inte russinen

2009-12-14 @ 19:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0