go girl

igår: först förfest med en hög underbara tjejer. en massa musik/dans/ölspel resulterade i en väldigt trevlig partystämning. senare hamnade vi på ersboda, och gänget splittrades. jag och några till for iallafall till en fest på marieberg. kände mycket folk och det var trevligt, men tog slut väldigt snabbt pga att ett fösnter gick sönder typ.
detta har jag gjort idag: ätit årets/månadens första lussebulle och skaffat graits sms. är mycket stolt över vad jag åstadkommit.. nej nu ska jag fortsätta göra ingening. hmm pusshej!

Kommentarer
Postat av: johanna

helvete vad jag saknar att festa och bara släppa loss!!! :D

2009-12-07 @ 04:53:55
URL: http://johannarova.blogg.se/
Postat av: elin

MEN RÖVA KOM HEM DÅ!!!! :D

2009-12-07 @ 19:40:00
URL: http://elinalbertsssons.blogg.se/
Postat av: Malin

svar, jag tyckte du var söt på bilden äkta dig pose :D

2009-12-08 @ 15:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0