detta fält måste fyllas i

här sitter jag och dricker upp sista slurpen, slurken, eller vad det heter av min coke. har ett litet begär när det gäller coca cola måste jag erkänna. det är ju så gött! slår ju julmust med hästlängder. annars då? jo idag är det exakt två weeks kvar till lilla pluttissaken anländer (jag talar om vovvsingen förstås)! längtar hihi:) förresten har vi döpt henne till nelly. hohoo. jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men känner ändå att jag vill skriva några rader. livet känns ganska fridfullt för tillfället. och jag orkar inte tänka för mycket, för då kommer jag ändra mig gällande det jag just sade. imorgon är det fredag, veckans allra bästa dag om jag får säga det själv. allting känns så kung på fredagar. hallelujah för det. jag öppnade precis lucka tre i min chokladkalender. och där gömde sig en..
just det, en snögubbe!
och det här är vårt enorma adventsljus. det brinner typ 24/7, men det går typ inte framåt. ska kanskelåta stå det tänt i natt i mitt rum? smart idé där. fatta mysigt:)

Kommentarer
Postat av: Malieee

Danke skööön! (mkt roligare att svara till din blogg för att få kommentarer är typ veckans höjd punk eller hur?!)

2009-12-03 @ 20:04:35
Postat av: Anna

Haha känner igen det där med adventsljuset..vårat har knappt brunnit ner till 1:a... ;)

2009-12-03 @ 22:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0