braaa

hey! (FYFAN VAD SKÖNT MED JULLOV) just nu sitter jag i fredrics rum på hans nya mac. hihi passar på att låna den lite för han är hos frissan. hiihih busigt. jag mår ljuvligt. inom knappt en timme kommer hundvalpen hit, mamma är och hämtar den i malå just nu. ska bli så sjukt roligt! i förrgår var vi och köpte massor av saker som kan tänkas behövas. exempelvis koppel, säng, matskålar, ben, leksaker och godis! kan verkligen inte förstå att den lilla krabaten kommer hit nu, ba galet ju.
senare ska jag och tjejerna till malin för att käka middag/göra pepparkakshus! det blir sannerligen också sjukt great.
igår var också bra. härlig julavslutning och senare hade jag en mysig/rolig kväll med min bäste malin. vi käkade kebabtallrik på challes och satt säkert där i två timmar eller något, och åt/pratade. och kebabtallrik ligger fan på delad förstaplats tillsammans med grillad oxfilé och hamburgare nu! smakar ljuvligt. vi hyrde flickan som lekte med elden och myste på hemma hos mig. sen uppmanade hanna oss att glida in på omegle.com, och ja, det ledde till att vi fick några rejäla garvutbrott!
jaha, nu då? ska typ vanka omkring/vänta på att mamma kommer hem med nelly... puss då!

Kommentarer
Postat av: det är jag

Många fina bilder. men den sista tar priset. gillar att du tar kort på en bädd. -utan hund.. haha <3

2009-12-29 @ 00:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0