11 DEC

vilken fredagskväll alltså! det är väl inte alltför ofta jag stannar inne, men ikväll kände jag för det helt enkelt. jag har kollat på ungefär 13 avsnitt av paradise hotel samt käkat enormt mycket kladdkaka. överväger att stoppa två fingrar i halsen, för min mage håller på sprängas. skoja. okej det är ingenting att skoja om, men jag är väldigtväldigt mätt. och det var typ ändå två timmar sedan jag åt det. jag såg iallafall vem som vann idol också. jag kollade inte på själva programmet utan var bara nyfiken på vem som vann så såg väl de sista 10 minuterna. jag vet inte ritkigt vad jag ska säga om vinnaren. han var duktig, men jag höll ju på tove. fatta coolt om hon hade vunnit! men erik är säkert en värdig vinnare. eller?! jag ska inte vara vaken alltför länge ikväll, sängen väntar! ska bara borsta tänderna och så sen tänkte jag krypa ner i sängen och se how i met your mother. myyyyyyysit! oj nu fick jag hicka. men hejdå:*
N Y S S   J U U U U U U U U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0