kräftskiva

sämst uppdatering iknooow men har inte haft tid faktiskt. eller ork typ. jaja, igår vart det party iallafall. sofie fyllde 17, grattis igen gummsii! så, precis som förra året blev det kräftor osv hos henne. fanny tog min telefon och skrev fan vad jag räknar (saknar) dig! till massa på min lista, vissa som jag knappt känner! hahah alltså åh vad jag fick panik. menmen, lite förvånade svar fick jag ju iaf. senare drog vi ut och hamnade tillslut på ö-malm igen. halv tre ungefär vart det hemgång, för min del iallafall. alla försvann?! ställde klockan på halv sjuu, eftersom jag skulle jobba. men snoozade till halv åtta(!) och jag börjar ju åtta. på denna oerhört korta halvtimmen skulle jag alltså hinna käka frukost, göra mig iordning och cykla till hospitalet! det var tajt om tid kan man säga;) och jag kan väl inte påstå att jag var särskilt pigg och fräsch när jag trampade iväg på cykeln. hes som tusan också! under dagen har jag inte kunnat prata, och alla patienter har typ haft problem att förstå mig eftersom det liksom bara kommer viskningsljud och kråkooor när jag försöker prata! :( skönt med sista arbetsdagen iallafall. NU ÄR JAG FRI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0