sunny sunday

och jävlar vilken fiffig rubrik! hehe! heey, bloggen. idag hade det planerats att jag malin och hanna skulle träffas för att umgås lite, men också för att säga hejdå till malin som åker till usa i dagarna! det är omöjligt att förstå, och det kommer bli sjukt tomt i skolan utan henne. men samtidigt tror jag hon kommer ha så otroligt roligt, och jag är typ stolt över henne att hon far! maliiiin, du är bäst! hihi och följ med henne på hennes blogg! det var iallafall väldigt mysigt att sitta i parken och bara prata av sig. vädret var gött och vi käkade glaaass. 

hejdå malin! jag kommer sakna dig:/

Kommentarer
Postat av: malin

det var jättetrevligt - jag kommer sakna er flickor!! ta hand om er, och om klassen så ses vi snart igen:*

2009-08-10 @ 14:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0