pipa

hallå! här kommer några bilder från iförrgår (?) när jag, malin och jonsson satt på min balkong, lyssnade på musik och lekte lite med våran vattenpipa. idag är det onsdag och man börjar känna att skolan närmar sig. fredric åkte precis iväg för att inta sin allra första skoldag på gymnasiet. det känns tungt, men som alla säkert redan vet så sticker jag och mamma iväg till kreta på lördag! så underbart! ett litet break, eller man kanske ska kalla det ett litet förlängt sommarlov. denna sista sommarlovsdag ska jag iallafall på stan, för jag har lovat hannie att gå med henne. so let's jump into thaa shower then! 

Kommentarer
Postat av: Malin

haha muschen på sofie på 4 bilden ;D haha

2009-08-19 @ 18:43:06
Postat av: johanna r

ser skönt ut!:D och du jag vill också till kreta juuu!:D haha.

2009-08-20 @ 14:43:52
URL: http://johannarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0