jason derulo

hej alla glada och ledsna också förstås. just nu känner jag mig lite nere. alltså jag sitter och kolla på bilder från kreta och vill endast tillbaka. deprimerande och allt det där att vara hemma i bleka sverige. fiffan. och, så hänger det ett grått (eller kolsvart) moln över mig pga den satans mobilen som är borta. den kommer aldrig tillbaka tror jag. var hos pappa på jobbet idag och vi gjrode en polisanmälan, så ifall (oddsen därdå.....) någon skulle hittat den och lämnat in den kanske jag kan få tillbaka den. kanske. eller inte ens kanske. aja................ jag måste dessutom typ göra sånt jag har missat under veckan. kul. och imorgon - exkursion!!! JIPPI. not. alltså herregud vad det söger.
förlåt för detta otroliga deppinlägg. men liksom behövde det. hej,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0