gullunge

här om dagen var jag förbi anna och hennes dotter tindra! vi satt mest i lekparken och lekte med tindra (som förövrigt växer utan att jag hänger med). doktor, frisör och affär hann vi också med innan jag skulle iväg. jag försökte lära henne att säga sophie, något som kom ut som "tii". haha gulligt! känns galet bra att ha dom så nära. och jag har i hela mitt velat ha en storasyster, men på senare tid har jag kommit på att det är rätt onödigt att önska något man redan har! anna är visserligen min kusin, men hon känns verkligen som en syster. henne kan jag lita på och prata med om typ allt.



Kommentarer
Postat av: Anna

Så gullig du är Sophie!! Blev alldeles rörd av att läsa det fina du skrev <3 Jätteroligt att läsa! Vi kanske inte ses och hörs så jätteofta men du får jättegärna se mig som din storasyster som du kan lita på och prata med. Och jag dig som min lillasyster, som jag är jätterädd om!! Storasystrar får vara lite beskyddande, eller hur? ;-)

Är så roligt också att Tindra tycker så mycket om dig och trivs så bra med dig!

2009-08-20 @ 21:09:09
Postat av: Anonym

Ja, det började redan då :)

2009-08-20 @ 23:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0