borgafjäll

här kommer lite bilder från fjälls! vi åkte bara snowboard. och herregud, säger jag bara. kunde aldrig tro att jag ens skulle våga åka i ett minilitet gupp med båda fötterna fastspända i en bräda innan denna resa. men vi var duktiga och ibland flög man! :D haha, eller okej. vi (jag) gjorde några rejäla vurpor också. och sista åket, såklart, så flög jag typ i ett gupp och ramlade jättehårt :( fick både ont i stjärten och armen. så här sitter jag nu för mig själv och smeker min skadade lilla arm (not) , men den smärtar faktsikt! okej.... nu låter det typ som att vi har flygit på riktigt i hoppen, trixat osv som värsta proffsen, men så vare verkligen inte. vi typ gled över hoppen och trodde vi var ascoola. haha. men vi hade BAOTAROLIGT måste jag säga! jag vill dit igenigenigeeen.

Kommentarer
Postat av: fanny

Borga till tusen! :D

2009-04-16 @ 21:56:09
Postat av: Anna

Härligt du verkar ha haft det :-)

Blir det nåt hål i naveln och issåfall vart? :-)

2009-04-16 @ 22:33:33
Postat av: Anonym

roligt hade vi verkligen! och ni är mer än välkommna att komma upp igen, nöjet på min sida :D haha dunjackan och contaktenmössan jag gillare!

2009-04-17 @ 09:54:35
Postat av: Anonym

/Malin ;P

2009-04-17 @ 09:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0