spricka i handleden

gips. jippi. jag har redan tagit min första dusch som handikappad. har även gjort mig iordning vilket innebär att sminka mig, torka håret och platta håret. jag undrar fan hur det ska gå att göra allt detta de tre kommande veckorna. sjukt omständigt vill jag lova! och vilken tid det tar! nu ska jag sticka iallafall. det bär iväg till typ mariehem, eller marieberg.. eller kankse mariedal. jag vet inte. men där ska iaf jag och hanna ta hål i naveln. wiho. sen ska släkten fira moffa som fyller 85 år. hejdå!

Kommentarer
Postat av: alva

sv; yey! Fan vad bra att du skrev bloggadressen! :D Dock jobbigt det där med handen hörru... : (

2009-04-20 @ 14:27:26
URL: http://alvva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0