rock and roll

igår körde jag ännu lite mer bil. alltså jävlar vad kul. jag och mamys skrattanfall, haha, ja dom var ju...... speciella. nu har jag t.o.m. lärt mig växla upp till 2:an. det ni!
ja idag blir det mest packning, för klockan 16.05 kommer jag och fanny vara på umeås busstation och kliva på bussen till borga! en fem timmars lång resa väntar, men jag är iallafall hur taggad som helst. jag får vara med mina underbara vänner, och då är allt kuligt. kameran är på laddning för den lär få arbeta en hel del dessa dagar i fjällen. sen när vi kommer hem på torsdagkväll eller fredag, då ska jag och hanna gräva fram 300kr var och ta det där förbannade hålet i naveln. eller hur hanna?! :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jajemän, då jävlar, ett steg närmare alba40.jpg" rel="nofollow">http://wallpaperbase.com/wallpapers/celebs/jessicaalba/jessicaalba40.jpg

2009-04-13 @ 12:59:50
URL: http://haniepanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0