måndag

jag älskar vädret. baotahärligt alltså. inte för att jag har varit ute speciellt mycket idag, men en liten tur fram och tillbaka till skolan vart det ju iallafall. skolan idag har varit.. dryg. bara jobbig typ. är inte så förtjust i skolan känner jag, utan helst av allt skulle jag villa somna här och nu. sedan vakna när almenackan har vänt blad till juni och vi går på sommarlov. det skulle äga?! man kan väl säga att jag gjorde ett försök att gå i ide, men sömnen varade bara i ett par timmar. närj ag vaknade var det inte sommarlov utan middag. hhehe. men det är skönt för vi har typ inte så speciellt mycket plugg, så när man kommer hem kan man iallafall slappna av. men denna ro lär ju inte vara länge till.

och jättekul! haha, när jag och hanna skulle pierca oss så var det tydligen dubbelbokat och vi fick vänta i ca 40min. vi satt utanför på gräsmattan och solade. då kommer en mörkhyad man i 20-årsåldern fram till oss och börjar prata. då visar det sig att han kommer från sundsvall och bott här i typ en vecka. han visste ingenting om umeå och kände inte en kotte. nu var han ute på typ upptääcksfärd för att lära känna lite nya människor och hitta ltie nya platser. fan vad han snackade hanna! och hans svenska var inte den bästa. han frågade om vi hade pojkvän typ och om vi ville bli hans kompisar. om han typ fick vara med oss och så. alltså samtidigt som det kändes lite obekvämt tyckte jga också oerhört synd om honom! han berättade själv att det enda han gjorde dag ut och dag in var att kolla på tv och ta promenader för att typ lära känna folk. och inget jobb hade han. stackarn! hoppas att han hittar lite vänner snart...

en bild på min piercing. kul va!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0