heeeeeeeej


har haft en rätt trevlig dag. bland annat vart jag och mina käraste ida och hanna jätteskrämda av ett mongo som följde in oss på toan. det hela började med att ida sa att toaletterna var mycket fräschare i s5, så vi följde med. men när vi entrade toaletterna kommer ett mongo och ställer sig i öppningen och stänger dörren ut. vi får typ panik och låser in oss på varsin toa. sen börjar han babbla på och gå typ knacka på dörren. vi skriker. jag går ut och står öga mot öga med denna varelse (förlåt, människa). han snackar sitt egna språk. vid det här laget är jag livrädd. på riktigt. hanna kommer, ut, han börjar typ springa omkring. vi skriker ännu mera. han rusar MOT oss, och vi som är så skickliga lyckas springa runt honom och finna dörröppningen ut - som han vid det här laget hade lämnat. jävlar alltså.


Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHAHHAHAHAHA ASSÅ DET VA HELT CP HELT GALET, dör

2009-04-27 @ 20:50:08
Postat av: ida

sjukaste jag varit med om:O

2009-04-27 @ 22:13:35
Postat av: alva

HAHAHAHHAHAHHAAHAH!

2009-04-28 @ 16:54:22
URL: http://alvva.blogg.se/
Postat av: moa

hur kan du skriva sådär sophie..?

2009-04-28 @ 18:08:35
Postat av: moa :)

men jag menar inte att va bessewisser men det är ju också skillnad för mig, eftersom jag är "uppvuxen" med det, :) min bästa kompis syrra har ju en utvecklingsstörning och min mamma arberat med särskola osv.. tänker inte alltid på det. jag förstår ju också att du överdriver och med ironi osv, tror ju inte att du är dödligt seriös :) :)

2009-04-28 @ 20:41:54
URL: http://msavenskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0