fan ta siiiiiiiig

alltså idag var det soppa till lunch. smakade som vanligt inte speciellt bra, så det blev att äta mjukmacka istället! jag hade dock tagit för mycket smör. jag la ner den stora klicken i soppan och gjorde iordning en sked med typ endast smör och lite soppa. sa sedan till hanna ba; du får en hundring om du äter det här. haha, och HON GJORDE DET!  alltså fatta! det var så jävla roligt och hanna vart spyfärdig. jag höll på skratta ihjäl mig. maksat typ vrålade och apploderade och hela matsalen tystnade och stirrade mot oss. hahaha, hanna. jag lovar du ska få dina hundra kronor någon gång. det äru värd!

men är rätt ledsen för tillfället. började med att jag inte var en av de utlottade till kommunens sommarjobb som jag ahde sökt. det som är ännu jävligare är att alla andra verkar fått något jobb där, förutom JAG! vad äre för fel på mig , varför är jag så mobbad....... :( helt seriöst. jag hade sett fram emot den här sommaren, men hur kul äre om man är PANK??? nej inte ett dugg. nu ska jag handla inför valborg med några kompisar . hejdå:(

Kommentarer
Postat av: H

Hahahhaha, USCH, dessutom vare typ Runda bord :(

Applådera*

2009-04-29 @ 18:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0