armfaan

satan. imorse gjorde min arm lika ont som tidigare, och vi bestämde oss för att fara på vårdcentralen. en sköterska fick ta en titt och gav oss tid kl 15, då en läkare skulle få bedöma det. sköterskan trodde ändå att det inte såg så farligt ut. eventuellt endast något kärl eller vad det hette som var skadat i handleden. jag for på stan med malin och jonsson, och vi träffade emma och fanny! :) klockan tre var vi på plats på vårdcentralen igen. och hör här!! ´killen, som förövrigt hette grönte (haha askul), trodde det var 50 - 75% chans att det var en fraktur! jag ber till guudarna att det inte är någesh, för då är min kväll förstörd! nu blire röntgen, herrå!

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag ber också till gudarna

2009-04-17 @ 17:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0