these days are so very different

studenten. har längtat dit så abnormt mycket så länge jag kan minnas. jag har sett mina kusiner, grannar ta studenten. jag har sett deras björkklädda verandor och jag har varit på fika för att fira. jag har sett dem lyckligt studsa på sina flak. och varje gång har jag tänkt, att en dag är det min tur. men så avlägset det har varit. så liten jag har varit.

men så slår det mig helt plötsligt, att jag inte ens har tre månader kvar av min gymnasietiden. ganska exakt lika längesen som det var julafton - lika länge kvar är det tills jag tar jävla studenten!!!! inte ens tre månader. inte ens tre månader. inte ens tre månader. shit




snart är det vår tur!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0