i got to find a way to get next to you


jag har ont i huvudet och jag är trött och jag är less. känns hyfsat omotiverat att sätta sig ner och pränta in en massa psykologiska termer,  neuroser, personlighetsstörningar, tvång, fobier, panikångest, psykoser, schizofreni, autism, borderline, DAMP, paranoia, manodepression OSV samt psykoterapier och psykologiska perspektiv till imorgon. min lilla hjärna ältar tankar såsom: vad ska jag göra med den kunskapen efter provet då? himla onödigt känns det bara. nu ska jag rycka upp mig, medan kan ni ju ha en bra kväll. paz

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj liknar ett inläggg jag skrev för inte så länge sen =) Läste om precis samma saker i min sista kurs och rabblade upp sådär... Kommer gå bra ska du se! =)

2011-03-30 @ 21:40:11
Postat av: Anna

Fin header förresten!

2011-03-30 @ 21:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0