your name is the splinter inside of me

helt seriöst. tror jag aldrig pluggat så mycket som jag gjort ikväll. skrivit himla ir-analys, serri heeeela kvällen. men nu äre äntligen klartttt! bara redovinsning kvar imorgon. frågan är bara hur det ska gå, för jag kan inte det jag ska säga. men det löser sig alltid på något sätt. hur som haver, det är torensdag imorgon. gud vad underbart, inte att det är torsdag, men att det börjar närma sig helg. har räknat ut att vi går bara nästa vecka, och då är vi ju "lediga" tisdag och torsdag (iaf alla på draggen hihi) och sen går vi bara fyra hela veckor och sen äre MATHAFAKKINNN JULLOV! tror det var nåt sånt! herregud. ska älska livet när vi får jullov. godnatt mina snuttegullstussar:*:*:*:*

hittade en gammal bild nyss på några av mina ringar. har väl tänkt visa dem typ i juni men glömt. opsii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0