Take my arms that I might reach you


hey. det har varit en mardrömsmåndag idag:( den börjar givetvis med att jag inte vaknar av min väckarklocka/stänger av den i sömnen. det är ett under att jag ens vaknade av mig själv, typ en timme senare än planerat, men ändå! och så smart som jag är tänkte jag att jag måste måste vara snabb genom att käka frukost inne i badrummet samtidigt som jag sminkar mig. det visade sig dock vara jävligt puckat. slår såklart ut heeeeeeeela mitt stora mumsiga oboyglas rakt ner i klinkergolvet så att oboy och glassplitter hamnar exakt överallt. fan. gjorde mig inte direkt mindre stressad. samtidigt står jag med mina ekonomiska termer och försöker frenetiskt plugga in dem i sista sekund. 

sedan inser jag attjag inte har nycklar eller skolkort, allt är hos min älskade sofie. kan inte kallstarta bilen eftersom det är typ 200 minusgrader ute. lånar fredrics cykel, vilken måste vara den trögaste cykeln på denna planet. aldrig känt något liknande. hinner iaf i tid:D faaaast då visar det sig såklart att provet var flyttat TILL NÄSTA MÅNDAG. hahhahhahahhahaha. det hade de bestämt veckan jag var utomlands haha. dog då som ni kankse redan listat ut. aja, det var lite av hur min måndag startade. hoppas eran start på veckan var mycket bättre!



Kommentarer
Postat av: Hilda

haha gumman, livet är inte lätt! nu har du iaf gjort bort plugget :)

2010-11-08 @ 18:04:41
Postat av: ibii

hahah stackare

2010-11-08 @ 18:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0