dreams are like angels


så har ännu en helg passerat. tänkte därför dra en kort resumé för er. vi hade taggat inför fredagen hela veckan som gick, seriöst. var så sjukt laddad. käkade middag med hannisen och förade hos oskar på tegsidan. väl inne på five hann jag inte dra speciellt många dancemoves innan jag började må sääääämst. tack alla mina älskade vänner som tog hand om hopplösa lilla jag. tack hilda som fick lov att hålla håret och tack jossan, vars pappa jag fick åka hem med:) detta låter ju som värsta tacktalet... men iallafall, stora delar av gårdagen spenderades i min säng. var så less på mig själv och skämdes en del! var med snuttesoffe på kvällen och vi såg klassikern tomten är far till alla barnen. garvade en del. vart en rätt tidig kväll eftersom jag skulle uppp tidigt idag och agera städerska med hanna. vi hade nämligen fått uppdraget att flyttstäda i stöcke och tjäna lite pengar. det tog typ hela dagen, men det var inte så farligt jobbigt faktikt:D nu orkar jag inte skriva mycket mera i det här inlägget mer än att jag måste skriva schvenska brev från einar till GESTUR. ska bli såå roliiiiiiiiiit. hejdå



Kommentarer
Postat av: Anna

Skärpning sophie ;)

2010-11-28 @ 22:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0