smällar man får ta


hey pussgurks. utgång igår, såklart.. föra at tovisen och mattias place. vid 23 tog vi bussen mot fajv där ph-deltagarna väntade på oss;);) haha. sprang omkring i lokalen och kollade in nya vip-rummet som jag tycker var helt okej. sedan dansade vi hela natten lång.... tills jag i förskräckelse upptäckte att min älsklingsägodel var försvunnen. min telephonie. borttappat och tagen. jag är så dålig och jag hatar mig själv. kan fan aldrig hålla reda på mina saker. men blev inte så jätteledsen som dom andra gångerna när det hänt, för har ju varit inställd på att skaffa en iphone 4 till jul (önska mig av jultomten). så detta var kankse ett tecken av Gud himself, att det verkligen är dags att byta mobbe nu. det tror jag iaf B). det som svider är ju att alla sms/kontakter/bilder försvunnit men det är smällar man får ta. man är väl inte gjort av socker heller hihi. nu ska jag käka kycklingwook och sedan blire en lugn lördagskväll. fredut!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Annu en mobilm gumman?! Du ar ju otrolig hahahaahhaa

2010-11-21 @ 07:43:28
URL: http://fannyiusa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0