nuuu niii



matar in godis i munnen, utan hejd. det var gott ett tag men nu äre fan bara äckligt.... yyyuk. men iaf, igår var vi ett gäng och hade harrypotter-maraton. jag har ju nämligen ALDRIG sett harry p. skandal enligt vissa, inge konstigt enligt mig. har liksom aldrig fått för mig att se harry p, det är väl inge fel med de???? nä juste. men igår tog jag iallafall tag i saken genom att trippa mig iväg till toves pojkväns mormor o morfar (tror jag!) där man hade gjort iordning det ritkigt mysigt. så med ungefär 100 kuddar och täcken och madrasser och godispåsar iklädda i pyjamasar påbörjade vi vårt mara. och nu vill ni säkert höra ett utlåtande om vad jag tyckte om filmerna. men jag vet inte, jag tycker dom var rätt konstiga.. var lite krångligt att hänga med med alla namn och uppdrag eller vad det var o sååå.  sen somnade jag dessvärre i mitten utav andra och sov sedan till och från till klockan 4 typ då ellen var snäll och skjutsade hem oss. hehe(A) blir nog inge harrypotter-bio för min del. har inte tillräckligt med underlag för att på något sätt kunna förstå den. tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0