If I built a wall a hundred feet tall would that keep you in?

aloha. hade utvecklingssamtal denna morgon som gick feent. eller ja, om man bortser från att min lärares användare på datorn spärrades så han fick lov att improvisera litt. körde sedan till hildasnuttan där vi blev sittandes i hennes säng som två hönor istället för att göra pa100 som vi hade tänkt. därefter stan med jonsson. köpte ÅTERIGEN 6par nya trosor eftersom nelly fortfarande verkar älska att äta upp mina. hon fattar ju ingenting, helt trög. och jag har ett stort problem med att lära mig att lägga mina underkläder i självaste tvättkorgen istället för på golvet. hursoom så måste jag traska mig tillbaka till skolan kl.18 igen. nåt med aktiekunskapen. dessa aktieträffar börjar mer och mer likna en sekt. skrämmande... tur vi får komp sen. och efter det blir det dans. fullspäckat schema alltså;) 

det här är jag och min vän sofie jonsson när vi har som roligast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0