HIHI

VET NI VAD?:D idag beställde pappa och jag en iphone 4 till moi. eller det är såhär, man fick ställa sig på kö. så då när de får in telefoner kommer dom ringa en, så får man komma dit och göra köpet då! det kan gå så snabbt som på fredag, eller ta flera veckor till. beror helt och hållet på hur månge telefoner de får in och hur ofta. jag är iallafall glad som happyypeppie. ni tänker säkert: "hur ska denna kvinna hålla ordning på denna tele då? detta blir ju fjärde nya telefonen på drygt ett år". och ja, helt ärligt så vet jag inte. kan ju börja med att skaffa en partytelefon. alltså en telefon som jag använder när jag festar, och så får jag använda denna när jag är nykter. hehe;) om någon har något bättre förslag så får ni gärna framföra det till moi. ska sova, poss från en glad soppa


Kommentarer
Postat av: sofie

ÅÅÅÅH KÄNNER MIG LIIITE AVIS MÅSTE JAG SÄGA!

2010-11-24 @ 23:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0